مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

دانلود رایگان کتاب نظریه های شخصیت تالیف شولتز ویراست هشتم

دانلود رایگان کتاب نظریه های شخصیت شولتز ویرایش هشتم.

این کتاب 550 صفحه ای دوان شولتز و سیدنی الن شولتز در سال 2005 به ویرایش هشتم رسیده است. نظریه‌های شخصیت تالیف دوان شولتز، که اکنون پیش روی شماست، یکی از خواندنی‌ترین و شیرین‌ترین کتاب‌های روانشناسی است. چند ویژگی این کتاب را از بیشتر کتاب‌های شخصیت متمایز می‌کند، نخست اینکه شولتز در آغاز هر فصل مربوط به هر نظریه شخصیت، زندگی‌نامه کوتاه، اما جالب و توأم با نکته‌سنجی‌های ویژه‌ای از صاحب آن نظریه نقل کرده است. دوم اینکه در کتاب حاضر نظریه‌هایی در شخصیت معرفی شده‌اند که کمتر کسی تاکنون گمان می‌برد که چنین نظریه‌هایی وجود داشته باشند. سوم اینکه تنها به ارایه نظریه هر نظریه‌پرداز اکتفا نکرده، بلکه در پایان هر فصل زیر عنوان اظهارنظر نهایی هر نظریه را با دیدی انتقادی مورد ارزیابی قرار داده و نقاط ضعف و قوت آن را به روشنی نشان داده است. و بالاخره، برای تکمیل تلاش خود در انتقال دانش مربوط به هر نظریه به ذهن خواننده، شولتز در پایان هر فصل پرسش‌هایی را به عنوان خودآزما برای خواننده طرح کرده است تا توجه او را به مطالب اساسی و اصلی هر فصل جلب کند.

امید است این کتاب ارزشمند و غنی در زمینه شخصیت مورد استفاده همه علاقه مندان و مشاوران، روانشناسان و رواندرمانگران قرار گیرد. 




برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید


استفاده از مطالب و محتوا وبلاگ با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است.



کلمه  عبور: http://397.blogsky.com



لینک دانلود


نظرات 45 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 20:10

ممنون داداش

سونیا سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 01:06

چشمای منو پر از اشک شوق کردیخیلی خیلی ممنون از بابت کتاب

alecsandra پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 20:46

ممنونم

نفیسه جمعه 28 تیر 1392 ساعت 16:57 http://blogsky

سلام .ممنون از مطالبتون.بنده هر کاری کردم نتونستم pdfشخصیت شولتز رو دانلود کنم.اگر ممکنه راهنمایی بفرمایید.

سلام
بررسی شد
دانلود کتاب هیچ مشکلی ندارد و شما می توانید دانلود کنید
در صورت عدم موفقیت برای دانلود لطفا از افراد آشنا به کامپیوتر و اینترنت کمک بگیرید

sevdaa یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 13:51 http://suodaayeman

سلام من تونستم فایل و دانلود کنم ولی بدون ترجمه یحیی سید محمدی به چه درد من میخوره من باترجمه ایشون لازم دارم اگر این کارو برام بکنین خیلی خیلی ممنونتون میشم

یه بنده خدا شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 14:38

سلام
جدی تعجب کردم دانلود این کتاب پر حجم را گذاشتید. حالاکه اینقدر بخشنده اید می تونید دانلود کتاب شخصیت فیست و فیست را واسه دانلود بیزارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منتظر پاسختون هستم.

سلام
کتاب شخصیت فیست و فیست هم قبلا داخل همین وبلاگ برا دانلود گذاشته شده است
لطفا مراجعه کنید و دانلود فرمایید

دانشجو سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 16:48

من ازمطلب شما در تحقیقات دانشگاهی استفاده کردم اما چند سوال رو نتوانستم از این مطالب بفهمم لطفا راهنماییم کنید
۱/فنون این نظریه چیست؟۲/وضعیت فعلی وکاربردهای آن درحال حاضر به چه نحوی است؟۳/تغییرات در آینده ووضعیت این نظریه درسال های بعدچگونه خواهدبود؟
ممنون

من متوجه سوال شما نشدم
به نظر کمی مبهم می رسد

زهرا یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 09:34

یک دنیا ممنووووووووووووووووووون

atefe دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 11:25 http://deleatefe.blogfa.com

سلام کتاب تمرین نظریه های شخصی که ترجمه سید یحیی سید محمدی هست من جواب سوالات این کتاب رو میخام، لطفا کمکم کنید

فرشته پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 12:21

سلام مرسی از اینکه این کتاب رو گذاشتید اما چرا به زبان اصلیه
ترجمشو بزارید

غزل یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 18:47

سلام خسته نباشید، من جواب سوالات کتاب تمرنش را خیلی احتیاج دارم میتونید کمکم کنید؟؟

سلام منظورتونو متوجه نشدم

رر چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 01:33

یبییییییییییییییییییییییی

مینا چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 22:50

سلام، اگر ممکنه می شه لطفا سال تالیف این کتاب رو بگید؟

مجتبی جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 20:43

همه ش النگلیسی بووووووود

آسان دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 01:14

سلام هرچه میکنم دانلود نمیشه کلمه عبور مشکل دارددائم خطا میزنه لطفا به ایملم بفرستید ممنون بسیار ضروری است لطفا کتابهای نظریه های شخصیت ونظریه های روان درمانی

سلام
کلمه عبور درست می باشد
نزدیک به 14000 دانلود تا حالا داشته
لطفا از فردی که آشنا به اینترنت و کامپیوتر است کمک بگیرید

احمدرضا چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 13:27

سرکاریه 50 بار وارد کردیم نشد مهند کامپیوتر هستم

اگه مهندس کامپیوتری لطفا به استادت بگو تا دانلود کردن رو بهت اموزش بده

مهتاب سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 14:33

سلام خسته نباشید، من دانلود کردم اما کتاب انگلیسیه به درد نمیخوره که ، اگه میشه ترجمه سید محمدی رو بزارید خیلی دنبال این کتابم وقتمم کمه. با تشکر

Nima سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 20:15

سلام..میشه ترجمشو بزارین.....خیلی ممنون میشم

هوشمند دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 18:34

تشکر فراوان. خیلی عالی بود.

شبنم جمعه 2 آبان 1393 ساعت 19:57

سلام

واقعا ممنون بابت گذاشتن لینک دانلود این کتاب
وقتی رفتم کتاب خرم کتابا خیلی گروون شد چون قیمتشون زیاد شد به اجار این کتابو نیاوردم
مرسی

متشکرم

.... دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 17:25

با تشکر بابت کتاب
ممنون.به راحتی دانلود میشه

آبان جمعه 26 دی 1393 ساعت 12:41

سلام
ترجمه کتاب به صورت pdf هست؟ممنونم میشم بزارین

رضا یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 10:47 http://rezvanzistan@yahoo.com

سلام از وب زیباتون کمال سپاس و تشکر را دارم . و از اینکه مطالب متنوع و همچنین دانلود کتاب های ارزنده ای از روانشناسی را در وبتون قرار دادید کمال سپاس دارم....

سارا چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 14:40

ممنون. ترجمشو نمیشه بذارین ؟

عبدالخالق چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 06:50

ای بابا پس کوووووو
ترجمه یحیی سید محمدی کوووو

ترجمه نیست
نسخه انگلیسی کتاب می باشد

ژیلا جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 22:28

سلام .در انتهای هر فصل از کتاب نظریه های شخصیت شولتز تعدادی سوال طرح شده ممکنه بفرمایید که منبعی هست که جواب سوالات رو داشته باشه که باهاش چک کنیم ؟متشکرم.

علیزاده یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 09:52

سلام آقای آسوده -شمادرسالهای 84تا87دانشجوی دانشگاه خوارزمی تهران بودید.خودم دردانشگاه زیاددیده بودمت دردانشکده روانشناسی -اماباهاتون رفیق نبودم -می خواستم بپرسم بچه کدوم شهرهستی واگرمیشه شماره همراهتون به ایمیلم ارسال کنیدممنون

سلام
چون نسخه انگلیسی است به انگلیسی دانلود شده

کیانوش جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 14:10

سلام اقای اسوده کتاب نظریه شخصیت انگلیسی دانلود شده چرا؟

سلام چون این کتاب به زبان انگلیسی هست

سپیده سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 02:49

وااااااااااااااااااااااااااااااااا به زبان انگلیسی چه فایده ای داره؟شما خودتون به انگلیسی خوندین و امتحتن دادین؟

مجید پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 16:49

با سلام
نسخه انگلیسی نظام های روان درمانی پروچاسکا رو دارید توی سایت بذارید ممنون می شم

سلام
توی سایت هست لطفا دانلود کنید

مجید یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 22:51

باسلام مجدد
نسخه انگلیسی نظریه های روان درمانی پروچسکا رو در سایت شما ندیدم اگه لطف کنید لینک دانلودش رو بذارید باز هم ممنون می شم

www.asoodeh.blogsky.com
لطفا در این سایت جستجو کنید

سید سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 03:43 http://1point.ir

سلام
من هم نسخه انگلیسی نظام های روان درمانی پروچاسکا رو می خواستم
به اقا مجید گفتید تو سایت هست اما هر چی گشتم نبود
از راه جستجو پیشرفته گوگل هم کل سایتتون رو زیر و رو کزدم
اگر ممکنه راهنمایی کنید تو کدوم بخش قرار داره
ممنونم

www.asoodeh.blogsky.com
لطفا در این سایت جستجو کنید

احسان سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 10:23

خدایش مررررررررررررررررررررررررررسی
هر جا میگشتم بولی بود ولی اینج رایگان
اجرتون با خدا

دمتون گرررررررررم

تارا سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 13:47

سپاسگزارم

حسین شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 09:12

تعجب:
ترجمه کو پس

پیمان سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 13:24

زحمت کشیدی کتاب بی ترجمه گذاشتی بابا تو دیگه کی هستیییییی از کجا اوردی اینو ما انگلیسیشو نمیتونستیم پیدا کنیم

زینب کمالی سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 18:04

سلام. خداقوت .کتاب دانلود کردم ولی به زبان لاتین بود.

مریم یکشنبه 2 آبان 1395 ساعت 12:40

به زبان انگلیسی هست. فارسی نداره؟

فاطیما دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 09:43

سلام.خوبین.خداقوت.لطف کنین دانلودکتاب شماعظیمترازانی هستیدکه میاندیشیدروهم بذارین..ممنون از وبلاگ خوبتون.

سارا یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 17:45

سلام وقت بخیر من چند تا کتاب لازم دارم ممکن لینک دانلودشو بذارید
مبانی نوروسایکولوژی انسان جلد اول ( برایان کولب ، ایان ک. ویشاو _ترجمه احمد علی پور ، مژگان آگاه هریس ) نشر ارجمند

روانشناسی رشد ( مهناز علی اکبری دهکردی ) انتشارات پیام نور

روانشناسی رشد ( کارل براون _مهناز علی اکبری دهکردی) نشرروان
ممنون میشم اگرکمکم کنید

کریمیان دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 01:43

خدا قوت.با تشکر از کتابی که برا دانلود گذاشته اید.خیلی کارتون درسته.

سعید شنبه 6 خرداد 1396 ساعت 20:39

سلام
ممنون از لطفتون.خداقوت

نسرین یکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت 11:30

چرا انگلیسیه؟؟ نسخه فارسیشو بزارین خواهشا

puya پنج‌شنبه 30 شهریور 1396 ساعت 22:16

excellent
wonderful

پویا سه‌شنبه 4 مهر 1396 ساعت 18:57

سلام
آقا ببخشین من ایران نیستم میشه لطفا شخصیت شولتز رو بفرستین ولی نسخه فارسیش
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد