مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

روشهای تحقیق در خانواده درمانی (Research Methods in Family Th)

دانلود رایگان کتاب روشهای تحقیق در خانواده درمانی (Research Methods in Family Therapy)


این کتاب ۴۹۷ صفحه ای اسپرینکل (SPRENKLE) و پیرسی (PIERCY) در سال ۲۰۰۵ توسط انتشارات گیلفورد در ایالات منحده آمریکا منتشر شده است. 


روشهای تحقیق در خانواده درمانی، که اکنون پیش روی شماست، یکی از بهترین و کاملترین کتاب‌های روش تحقیق خانواده است که علاقه مندان به تحقیق  در خانواده درمانی را با انواع  روشهای تحقیق  و مراحل انجام تحقیق در خانواده راهنمایی می کند. امید است این کتاب ارزشمند و غنی در زمینه روش تحقیق  مورد استفاده همه علاقه مندان و محققین، مشاوران، جامعه شناسانٰ، روانشناسان و رواندرمانگران قرار گیرد. 




برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید


استفاده از مطالب و محتوا وبلاگ با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است.



کلمه  عبور: http://397.blogsky.com


لینک دانلود

نظرات 3 + ارسال نظر
من جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 15:27 http://www.man-o-aby.blogfa.com

دوست عزیز من به خاطر زندگی مون حدود یک سال جلسات گروه درمانی و مشاوره می رفتم و بیشتر از یک میلیون هم خرج کردم. اما آبی حاضر نیست یک قرون خرج کنه و همه رو چرت و پرت می دونه! واقعاً حاضر نیست به خاطر من یکبار این غرورش رو کنار بذاره و بیاد با روانشناس صحبت کنه. اون مطمئنه که من طاقت نمیارم و بر می گردهم. چون هر دفعه این کارو می کردم!

حجازی شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 08:05

آقای آسوده گرامی.مطالب وب لاگ شما بسیار خوب است و تخصصی.برای اینکه مطالب بیشتری داشته باشید و به هدفتان برسید خوب است برخی از موردهایی که برخورد می کنید را در اینجا مورد واکاوی قرار دهید.به عبارت دیگر ترویج علم کنید.موفق باشید

متشکرم استاد بزرگوار
خیلی خیلی ممنونم از راهنمایتون

شیدا چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 19:26

سلام..... نمیشه براتون کامنت خصوصی گذاشت؟؟ ازتون کمک میخوام.. راهنمایی.. کمکم میکنید؟ا گه شما هم بگید نه دیگه واقعا نمیدونم باید چی کار کنم..

سلام
میشه برای من کامنت خصوصی گذاشت
شما می تونید بهم میل بزنید
ادرس الکترونیکی من در وبلاگم قید شده است یا در قسمت در ارتباط با من بنویسید
محرمانه به دست من می رسد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد