مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

سوالات دکتری رشته مشاوره و راهنمایی سال 1391

دانلود رایگان سوالات دکتری سراسری نیمه متمرکز  رشته مشاوره و راهنمایی


در صورت ارائه پاسخ این سوالات توسط شما همکار گرامی و دانشجویان عزیز، کلید سوالات به نام شما در این وبلاگ ارائه خواهد شد. خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.


برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید


استفاده از مطالب و محتوا وبلاگ با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است.



کلمه  عبور: http://397.blogsky.com


لینک دانلود

نظرات 8 + ارسال نظر
ظ پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 12:52

بسیار عالی
بسیار ممنون

اگه پاسخنامه هم داشته باشه، نور علی نوره

م... پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 14:16

سلام.خیلی سپاسگزارم.فکر نمی کردم که به این راحتی بتونم سوالات دکتری رو بدست بیارم.کلیدش رو هم میذاشتید عالی میشد!!!!مرسی

زیبا پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 19:34

سلام.من دانشجوی مشاوره هستم و خیلی دوست دارم که مقاله نویسی رو شروع کنم اما نمیدونم چطور باید این کار رو انجام بدم.میشه راهنماییم کنید که برای نوشتن یک مقاله چکار باید بکنم؟؟

محسن شنبه 31 تیر 1391 ساعت 23:47

دستتون درد نکنه
ممنون

اگه منابع هم برای کسانیکه امسال می خوان در رشته مشاوره شرکت کنن، ارائه بدیدف بسیار عالی می شه

یا اینکه راهنمایی کنید در زمینه موفقیت در کنکور مشاوره....

رضا شنبه 14 مرداد 1391 ساعت 05:38

دمتون گرم

عاطفه چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 14:04

باسلام وعرض خسته نباشید
من دانشجوی رشته شیلات خرمشهر هستم امسال برای بار دوم کنکور دادم و فقط مجاز به انتخاب رشته پیام نور شدم حالا موندم که باید چه کنم و اگه مجبور بشم برم دانشگاه قبلیم از آینده شغلیش دلواپسم اصلا این رشته آینده شغلی داره؟؟

حسن چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 08:44

بسم الله
واقعا از زحماتتون ممنونم. پیشاپیش عید غدیر و ولایت مبارک باد.
اللهم عجل لولیک الفرج

یاسین سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 16:02

س واقعا از زحمات بی دریغ شما خیلی سپاس گزارم :من دانشجوی رشته مشاوره ام خیلی دوست دارم مقاله بنویسم ولی نمی دانم چطور شروع کنم راهنماییم کنید ممنون میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد