مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

قوانین خانواده


دوستی نظر زیر رو برایم ارسال کردند خواندن این مطلب خالی از لطف نیست


سلام دوست عزیزم مرسی از مقاله های مفید سایت زیباتون، من که همیشه استفاده میکنم
یکسالی میشه که از همسرم جدا شدم، امیدوارم که هیچوقت برای شما این اتفاق نیفتد، تو این مدت با مطالعات روانشناسی سعی کردم این شکست تلخ را بعنوان یکی از تجربیات و درس های زندگیم بپذیرم،
جدا از مباحث روانشناسی که ما با دانستنش باید اون رو پایه و اساس روابطمون قرار بدیم فکر میکنم باید به حق و حقوق قانونیمونم آشنا باشیم مخصوصا اگه پای بچه هم در میونه، من که خیلی ازین بی اطلاعیم لطمه خوردم،
لینک سایتی رو براتون میذارم که قوانین آنلاین خانواده رو با پیوندهای قانونی داره، جستجوی قوانینش هم خیلی جالبه، شما هم اگر خوشتون اومد پستش رو برای دوستانمون بذارید تا همه به حقوق قانونیشون آگاه بشن
http://iranmatikan.com/Static_Laws/Khanevade.aspx
http://iranmatikan.com/Law_Search.aspx

نظرات 3 + ارسال نظر
darya جمعه 10 آبان 1392 ساعت 13:49 http://azjensebaranam.blogsky.com

_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__

از جنس باران باسروده ای جدید به روز شده
مانا باشید
"دریا....."

سپهر یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 13:05 http://sepehrararavanshenas.blogfa.com

موفق باشید

نسیم سرد جمعه 15 آذر 1392 ساعت 16:26

سلام
من فارغ التحصیل رشته تجربی هستم و تصمیم دارم که امسال دوباره برای کنکور بخونم. از مهر شروع به خوندن کردم ولی متاسفانه پسر خواهر شیش سالم به طور خیلی ناگهانی فوت شد و شوک بزرگی برامون بود.الان تقریبا ۲ماه میشه که درس نخوندم چون اصلا نمیتونستم بخونم.
الان که میخوام شروع کنم خیلی میترسم که نتونم درسا رو به موقع تموم کنم.خیلی میترسم و ناامیدم و هنوز مطمئن نیستم که بخوام امسال کنکور بدم یانه.همه میگن که استعداد داری و اگه بخونی حتما قبول میشی.درسم تقریبا خوبه.پارسال بدون اینکه بخونم کنکور دادم و روزانه مجاز شدم.تو درس عربی قوی هستم.زیست رو خیلی نکته ای و مفهومی میخونم.از فیزیک و ریاضی وحشت دارم چون خیلی تو حل مسائل کند هستم
خواهش میکنم کمکم کنید که چطور میتونم این دو ماهو جبران کنم و عقب نیفتم.به امیدواری نیاز دارم که بتونم شروع به خوندن کنم
هنوز تو آزمونی شرکت نکردم
خواهش میکنم و لطفا جواب رو به ایمیلم بفرستید
واقعا ممنون میشم ازتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد