مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

دانلود رایگان کتاب روش تحقیق در علوم رفتاری

دانلود رایگان کتاب روش تحقیق در علوم رفتاری


نویسنده: چارلز استنگور        

ناشر:           Wadsworth, Cengage Learning
ناشر اصلی:
قطع: شومیز
تعداد صفحات: 467
سال انتشار: 2011
ویرایش: چهارم
شابک:     ISBN-13: 978-0-8400-3197-6
 
توجه:

مسئولیت سوء استفاده از  تمامی فایلها و یا تصاویر ، آدرس این وبلاگ و یا رایانامه این وبلاگ و ... که از طریق سایت ها و وبلاگ های دیگر به سایر کاربران یا وبلاگهای دیگر فرستاده یا رد و بدل میشوند بر عهده نویسنده این وبلاگ  نمیباشد و این وبلاگ  در قبال این گونه مسایل هیچ تعهدی در زمینه سوء استفاده از مطالب و محتوی و یا عنوان وبلاگ ندارد. ما به شما پیشنهاد میکنیم حتما پس از دریافت خبر، نظر و پیشنهاد از طریق این وبلاگ، از صحت آنها اطمینان کسب نمایید.


خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.


کلمه عبور برای دانلود:      http://www.397.blogsky.com

لینک دانلود

نظرات 2 + ارسال نظر
خانواده سالم پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 22:58 http://www.khanevadesalem.ir

سلام آقای آسوده.حالتون خوبه؟
واسه تبدیل وبلاگ به وب سایت احتیاج هست که دامنه مورد نظر مثل ir-com- ... رو بخرید یا اجاره کنین.معمولا مدل اجاره پیشنهاد می شه.
من خودم توسط یک نفر قابل اعتماد بصورت اینترنتی کارا رو انجام دادم. یعنی دامنه دلخواه رو انتخاب کردم ایشان چک کردن که قبلا توسط شخص دیگه خریداری یا اجاره نشده باشه....... بعد مبلغ رو به حساب شون واریز کردم......... این وسط کارای دیگه مثل ایجاد دامین و از اینجور کارا هم انجام شد که خودشون قدم به قدم راهنمایی می کردند.
اگه می خواین ایمیل شون رو پیدا کنم واستون؟

اره ممنون میشم اگه این کارو برام انجام بدین

س پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 23:00 http://www.khanevadesalem.ir

ببخشید شما مشاور هستید یا روان شناس؟

سلام
مشاور هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد