مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

دو، دو تا چهار تا


مردی احول(دوبین) به خروسی نگاه می کرد. به او گفتند: می دانی که مردم لوچ و دوبین یکی را دو تا می بینند؟ مرد گفت: این سخن دروغ است؛ زیرا اگر این طور بود من این دو خروس را چهار تا می دیدم.
لطایف الطوایف- فخرالدین

نظرات 7 + ارسال نظر
دریا سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 21:56

سلام
چه جالب بود!

دریا سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 22:28

سلام
چه جالب بود!

دریا شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 21:17

با یک متن آپ هستم!

... دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 12:58

با سلام
در صورت امکان کتابی را در زمینه طرحواره درمانی در وبلاگتان قرار دهید یا معرفی بفرمایید
با تشکر

سلام
این کتاب در وبلاگ موجود میباشد
لطفا چک کنید

خواننده خاموش سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 22:37

سلام
ی سوال !
من ارشد مشاوره هستم میخواستم ببینم برای رفتن ب رشته روانپزشکی باید از اول کنکور داد یا میتونم الان هم ارشد روانپزشکی امتحان بدم؟
ممنون میشم راهنماییم کنید.

خواننده خاموش جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 18:18

سلام چرا جواب منو ندادین؟

با سلام
در رابطه با این سوال شما من اطلاع زیادی ندارم
برا همین سوال شما را برای نمایش گذاشتم تا اگر کسی پاسخ این سوال را می دانست، پیام بزارد

گمنام چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 18:33

روانپزشکی شاخه ای از رشته ی پزشکی هست.اول باید کنکور داد پزشکی قبول شد بعد از اتمام دوره پزشکی باید برای تخصص امتحان داد و در صورت اخذ رتبه مناسب روانپزشکی را انتخاب کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد