مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

پرسشنامه تفکر انتقادی واتسون و گلیزر

دانلود رایگان پرسشنامه تفکر انتقادی واتسون و گلیزر

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید


استفاده از مطالب و محتوا وبلاگ با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است.



کلمه  عبور: http://397.blogsky.com

لینک دانلود
نظرات 11 + ارسال نظر
جواد یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 23:21

سلام من پرسشنامه مهارتهای تفکر انتقادی واتسون و گلیزر را دانلود کردم
پرسشنامه بسیار خوبی است ولی متاسفانه راهنمای پاسخگویی و امتیازدهی ندارد
اگر می تونید و راهنماش را دارید لطفا برای من ارسال کنید
مرسی
J8t2003@yahoo.com

شادی شنبه 9 آذر 1392 ساعت 10:45

سلام خیلی ممنونم از شما به خاطر در دسترس قرار دادن این پرسشنامه
اما من هم مشکل آقاجواد رو دارم به راهنمای امتیازدهی این پرسشنامه دسترسی ندارم اگر امکانش هست لطف خود رو مضاعف کنید و راهنمای اون رو برای من هم ارسال کنید.
partosh16@yahoo.com

محمد جمعه 29 آذر 1392 ساعت 18:59

سلام
ضمن تشکر از شما ولی متاسفانه کلید و راهنمای نمره گزاری را ندارم. ممنون میشوم راهنمایی ام کنید
muhammadsharifi1@gmail.com

فاطمه چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 19:53

سلام ممنون به خاطر پرسشنامه اما منم مشکل امتیاز دهی دارم لطف کنید راهنمایی بفرمایید.

مصطفی پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1393 ساعت 01:00

درخواست پرسشنامه:پرسشنامه سنجش مهارت تفکر انتقادی رابرت انیس و سنجش پرسشگری رابرت فیشر

لیدا پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 12:02

سلام.ممنون. من راهنمای نمره گذاری ندارم. راهنمایی میکنید.

رامیلا جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 16:14

سلام اگه میشه راهنمای نمره گذاری رو برای من هم بفرستید

ماهورا شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 22:39

با سلام و احترام
اگر ممکنه نحوه نمره دهی آزمون تفکر انتقادی واتسون گلیزر رو برای من هم بفرستید.
با تشکر از حسن توجه شما
asmakarami_89@yahoo.com

سجاد یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 23:33

با سلام. بابت پرسشنامه واتسون وگلیزر ممنونم. اگه میشه لطف کنید نحوه نمره دهی و کلید پاسخ ها رو برام بفرستبن. با تشکر.

ز . ش شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 14:59

با سلام و احترام

بابت پرسشنامه بسیار ممنون و سپاسگزار هستم.
می خواستم اگر ممکنه در خصوص نحوه نمره دهی و کلید پاسخ ها راهنمایی بفرمایید.
در ضمن آیا راهی برای دسترسی به نسخه انگلیسی پرسشنامه وجود دارد؟ اگر در این خصوص هم راهنمایی بفرمایید ممنون می شوم.
به کمک شما نیازمندم.
با تشکر

با سلام
متاسفانه نحوه نمره دهی و کلید پاسخ ها موجود نیست
در مورد نسخه انگلیسی باید سرچ کرد. حتما پیدا می شود

فخری سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 21:42

بابت پرسشنامه بسیار ممنون و سپاسگزار هستم.
می خواستم اگر ممکنه در خصوص نحوه نمره دهی و کلید پاسخ ها راهنمایی بفرمایید.
در ضمن آیا راهی برای دسترسی به نسخه انگلیسی پرسشنامه وجود دارد؟ اگر در این خصوص هم راهنمایی بفرمایید ممنون می شوم.
به کمک شما نیازمندم.
با تشکر

سلام نمره دهی و کلید پاسخ در دسترس نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد