مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

دانلود چکیده مقالات اولین کنگره بین المللی روانشناسی دین و فرهنگ


دانلود رایگان

"چکیده مقالات فارسی و انگلیسی اولین کنگره بین المللی روانشناسی دین و فرهنگ 1390"


با این توضیح که چکیده مقاله من با عنوان "اعتقادات دﯾنی و موفقیت زناشویی از دﯾدگاه زوجین خوشبخت اﯾرانی"  در صفحه 21 و 22 این کتابچه چاپ شده است. 

 


استفاده از مطالب و محتوا وبلاگ با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است.


خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.


توجه:
مسئولیت سوء استفاده از  تمامی فایلها و یا تصاویر ، آدرس این وبلاگ و یا رایانامه این وبلاگ و ... که از طریق سایت ها و وبلاگ های دیگر به سایر کاربران یا وبلاگهای دیگر فرستاده یا رد و بدل میشوند بر عهده نویسنده این وبلاگ  نمیباشد و این وبلاگ  در قبال این گونه مسایل هیچ تعهدی در زمینه سوء استفاده از مطالب و محتوی و یا عنوان وبلاگ ندارد. ما به شما پیشنهاد میکنیم حتما پس از دریافت خبر، نظر و پیشنهاد از طریق این وبلاگ، از صحت آنها اطمینان کسب نمایید.
برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
دریا دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 22:21 http://quietseashore.blogsky.com

سلام و سپاس از زحمات شما........
امیدوارم خوب باشید.....

احمدرضا چهارشنبه 2 اسفند 1391 ساعت 23:36 http://moshaverehbartar.blogfa.com/

سلام من احمدرضا هستم.
دوست دارم وبلاگهایمان را با هم پیوند بزنیم .
کار من مشاوره تحصیلی میباشد از اینکه با کسانی که کارشون مانند من هستند در ارتباط باشم و از تجربیات شما سرور عزیز استفاده کنم خوشحال میشوم .
لطفا با تقاضای من موافقت کنید.

مریم صف آرا شنبه 1 تیر 1392 ساعت 16:05 http://www.safara110.blogfa.com

سلام و تشکر از این همه صمیمیت انسان دوستانه ... همیشه دریا باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد