مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

دو رنگی

ببخش اگه تو قصه مون 
                  
 دو رنگ و نامرد نبودم 

                                              ببخش که عاشقت بودم

                              خسته و دل سرد نبودم

ببخش که مثل تو نشد 
                          
خیانتو یاد بگیرم

                                            اگر که گفتم به چشات

                          بزار واسه تو بمیرم

ببخش اگه تو گریه هام 
                          
دو رنگی و ریا نبود

                                          اگر که دستام مثه تو

                            با کسی آشنا نبود

ببخش اگه تو عشقمون 
                        
کم نمی زاشتم چیزی رو        

                                           ببخش که یادم نمی ره 

                         اون روزای پاییزی رو

لیاقت دستای تو
                  
بیشتر از این نبود عزیز

                                  نه نمی خوام گریه کنی 

                         برای من اشکی نریز

                         لیاقت چشمای تو         

                                                نگاه ِ پاک ِ من نبود.....

 
برگرفته از:
hscarlet.blogsky
 
 
 
 
 



 


نظرات 5 + ارسال نظر
ثریا یکشنبه 10 مهر 1384 ساعت 17:09 http://orphic.blogsky.com

سلام .
ممنون که یه ویلاگ من سر زدین .
و ممنون از اظهار نظرتون .
شما هم وبلاگ جالبی دارین . خوشم اومد .
ارادتمند: ثریا

[ بدون نام ] یکشنبه 10 مهر 1384 ساعت 17:13 http://saz.blogsky.com

سلام دوست عزیز
جدید ترین راه برای کسب درآمد از اینترنت رو برای شما معرفی میکنم
مطمئن باش با روش من میتونی در همون مدتی که وبلاگت رو آپدیت میکنی از اینترنتی که مصرف میکنی پول در بیارید وبلاگ من تا امروز بیش از 12000 بازدید کننده داشته وخیلیها راضی بودند و شروع به کار کردند دیدنش که ضرر نداره سر بزن واگه راضی کننده بود شروع به کار کن در اینکار با روزی 15 دقیقه کار میتونی حداقل ماهی 200 هزار تومن در بیاری. دیدنش ضرر نداره

الهام دوشنبه 11 مهر 1384 ساعت 10:53 http://aramjan.blogsky.com

سلام مممد خان بگرد تا بگردیم(هاهاها)
بای

عدنان(عاشقانه) سه‌شنبه 12 مهر 1384 ساعت 15:38 http://tanhai.co.sr

ممنون که به وبلاگ ام سر زدین با اجازه مطالبی رو از وبلگ تون بر داشتم به ما هم سر بزن

سلام . خوبید؟ دفتر عشق به مناسبت تولدم به روز شد...خوشحال میشم دعوت منو بپذیرید و به تولدم بیایید. و در ضمن فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو به شما تبریک عرض میکنم و امیدوارم طاعات و عبادات شما مورد قبول درگاه حق قرار بگیره. التماس دعا. یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد