مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

خدای من، آنگاه که دلسرد می شوم

خدای من، آنگاه که دلسرد می شوم و خود را در رسیدن به همه چیزهایی که می خواهم، ناتوان می بینم، آنگاه که گویی دلم انقدر می گیرد که نفس کشیدن برایم دشوار می شود، تنها و تنها تو هستی که دردهایم را می شنوی و مرحمی بر زخم های جان فرسایم می گذاری. آنگاه که دیوانه وار به یک نقطه خیره می شوم و در سکوت خویش تنها می مانم، تنها و تنها تو هستی که سنگ صبورم می شوی.

خدای من، من از این دل آزردگی ها شکایتی ندارم زیرا هر بار دلم می گیرد، حضورت را به خودم نزدیک تر می بینم. هر گاه از تو فاصله می گیرم، هوای نفسم مسدود می شود و آنگاه که غم به سر حد خود می رسد. همچون پدری مهربان دست بر رویم می کشی و نوازشم می کنی. به تمام زیبایی های عالم قسم می خورم که نوازشت را احساس می کنم. هر گاه دچار اشتباهی می شوم، آتشی درونم را فرا می گیرد که تحملش برایم سخت می شود و تو هرگز فراموشم نمی کنی و با مهرت آتش درونم را سرد می کنی.

خدای من، باز همدم تنهایی های بی کرانه من باش که سخت آزارم می دهد. و تو را شکر می کنم که پس از همه دل شکستگی های من، چیزی را به من می دهی که تمامی آن زخم ها را به فراموشی می سپارم. این بار نیز دلم سخت گرفته است. باز من از تو هیچ شکایتی ندارم و ایمان دارم، قرار است مهری به من عطا کنی که از شکرش عاجزم.

خدای من، دوستت دارم به خاطر اینکه هرگاه مسیری را اشتباه می روم، تو مرا از پایان آن آگاه می سازی و دوباره مرا به سوی خودت می کشانی...

الهی، ونصرنا علی القوم الکافرین

نظرات 7 + ارسال نظر
دانش سه‌شنبه 6 شهریور 1386 ساعت 09:58 http://blueses.blogsky.com

چگونه این همه مخاطب داری راه کارش را به من هم بگو

Tini Talker جمعه 9 شهریور 1386 ساعت 11:52 http://www.deadly-space.persianblog.ir

سلام
خسته نباشی... ۲ وبلاگ هم زمان...
دسته بندی مطالب تو پست هات خیلی خوبه
ولی طرز نوشتاریه پست (دلایل اصلی ناکامی در یادگیری زبان) خیلی عالی بود..
بی دردسر و بی زحمت خوندمش.

موفق باشی

ریحانه جمعه 9 شهریور 1386 ساعت 15:10 http://www.gheseidarshab.blogfa.com

سلام ممنون که اومدی.
وبلاگ شما هم قشنگه ولی فعلا همین پستو خوندم..
ولی در کل که نگاه کردم مطالب خوبی داره..
موفق باشید
یا حق

rezvan دوشنبه 19 شهریور 1386 ساعت 14:42 http://ahh.blogfa.com

وبلاگ شما را با لینک کردن میتوان همواره در دسترس داشت.عالی بود

محمد سه‌شنبه 20 شهریور 1386 ساعت 15:04

من دیگه خسته شدم بس که چشمام بارونی


پس دلم تا کی فضای غصه رو مهمونیه


من دیگه بسه برام تحمل این همه غم


بسه جنگ بی ثمر برای هر زیاد و کم


وقتی فایده ای نداره غصه خوردن واسه چی


واسه عشق های توخالی ساده مردن واسه چی


نمی خوام چوب حراجی رو به قلبم بزنم


نمی خوام گناه بی عشقی بیوفته گردنم


نمی خوام در به در پیچ و خم این جاده شم


واسه آتیش همه یک هیزوم آماده شم


واستا دنیا واستا دنیا من میخوام پیاده شم


.................................................................


همه حرف خوب می زنن اما کی خوبه این وسط


بدو خوبش به شما ما که رسیدیم تح خط


قوربونت برم خدا چقدر غریبی رو زمین


آره دنیا ما نخواستیم دل و با خودت ببر


نمی خوام در به در پیچ و خم این جاده شم


واسه آتیش همه یک هیزوم آماده شم


این همه چرخیدیو چرخوندی آخرش چی شد


اون بیلیط شانس و بگو قسمت کی شد


همه درویش همه عارف , جای عاشق پس کجاست


این همه طلسم جای خوش دعا کجاست


نمی خوام در به در پیچ و خم این جاده شم


واسه آتیش همه یک هیزوم آماده شم

ف-ب چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 11:26

سلام،
مطالبی را که زحمت میکشید و در وب سایت خودتان قرار میدهید بسیار جالب و خواندی هستند امیدوارم مطالب شما روز به روز جذابتر، علمی، تازه تر و ناگفتنی را بتوانید در آن بگویید.

با تشکر فراوان از زحمات شما

فریبا سه‌شنبه 27 فروردین 1387 ساعت 11:21

عالی بود دوست عزیز حرف دل را زدید به شما تبریک می گویم سالم باشید و شاد خوشحال می شم به وبلاگ من هم سری بزنید و نظر بدید

www.shabnamemahtab.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد