مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

پژوهشگر ایرانی برنده جایزه جهانی"علم و مذهب 2005" شد

                                         

دکتر شیوا خلیلی، پژوهشگر ایرانی دانشگاه وین اتریش و مرکز صرع ایران موفق به کسب جایزه "علم و مذهب 2005" از سوی نشریه بین المللی "اخبار علم و مذهب" شد. این پژوهشگر 37 ساله ایرانی که همچنین مسؤول گروه تخصصی- پژوهشی علم و دین مرکز ملی تحقیقات علوم پزشکی کشور است در پایان نامه 470 صفحه ای دکتری خود این نظریه را مطرح کرده که اعتقادات مذهبی بخشی از ساختار روانی هر فرد است و تئوری روانشناسی جدیدی را ارایه کرده که براساس آن معنویت در کنار بینش جهانی طبیعت گرایانه توسط دانش مدرن نگه داشته شده است.
این رساله که تکمیل آن شش سال به طول انجامیده است، با عنوان "روانشناسی، روان درمانی و اسلام: مرحله نخست از ارایه یک تئوری از روانشناسی اسلامی" به زبان آلمانی ارایه شده است. به گزارش ایسنا، علاوه بر دکتر خلیلی که برنده جایزه "علم و مذهب 2005" به مبلغ 2000 دلار شناخته شده، Elisa Paik از اتحادیه مدارس دینی، Carole Rein از هاروارد و Micheal Boivin و Burt Webb از دانشگاه Wesleyan ایندیانا جوایز فرعی "علم و مذهب" امسال را کسب کرده اند. گفتنی است، نشریه اخبار علم و مذهب یک ماهنامه بین المللی است که بر روی روابط مشترک میان علم و مذهب متمرکز می شود. 

منبع:http://www.qudsdaily.com/archive/1384/html/6/1384-06-05/page8.html

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 23 اسفند 1387 ساعت 23:10

چارلی چاپلین :

تا وقتی قلب عریان کسی را ندیدی بدن عریانت را نشانش نده! هیچ گاه چشمانت را برای کسی که معنی نگاهت را نمی فهمد گریان مکن. قلبت را خالی نگه دار و اگر هم یه روزی خواستی کسی را در قلبت جای دهی سعی کن که فقط یک نفر باشد. به او بگو که تو را بیش تر از خودم وکمتر از خدا دوست دارم . . زیرا که به خدا اعتقاد دارم وبه تو نیاز دارم .

ثریاااااا شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 08:46

سلام خوب هستین؟ممنون از اطلاعات خیلی خوبتون.
من و آقای سجادی از وب پر محتواتون دیدن کردیم.
باز هم ممنون که سر می زنید.

بارون شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 13:13

سلام. مرسی از کامنت. اما اون نوشته ها از چارلی چاپلین نیستن. یه شوخی بوده توی چند سال پیش بین چندتا روزنامه نویس ایرانی برای فروش بیشتر روزنامه شون و ... باقی جریان...به هر حال مرسی. موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد